Profesjonalne wsparcie w Twojej działalności

Szeroki wachlarz usług, które mieszczą się w zakresie wirtualnego doradztwa w pracy biurowej, opartego na wieloletnim doświadczeniu. Taką kompleksową i fachową ofertę zapewnia swoim klientom firma Amazing Agency.

Amazing Agency Paulina Słowińska specjalizuje się w usługach wirtualnej asystentki. Dostarcza kompleksowe wsparcie w wielu kluczowych obszarach działalności biznesowej, a dzięki szerokiemu wachlarzowi usług skutecznie wspiera swoich klientów. Pomaga w zwiększaniu efektywności operacyjnej, poprawie komunikacji, optymalizacji procesów biznesowych oraz osiąganiu strategicznych celów.

Najistotniejsze zagadnienia działalności Amazing Agency skupiają się na administracyjnym wsparciu biurowym w usługach takich, jak m.in.:

  • zarządzanie kalendarzem,
  • organizacja i planowanie spotkań biznesowych,
  • przypomnienia o ważnych terminach i wydarzeniach,
  • koordynacja harmonogramów zespołu,
  • pisanie i redagowanie oficjalnych pism i korespondencji,
  • organizacja i archiwizacja korespondencji papierowej i elektronicznej,
  • tworzenie, edytowanie i formatowanie dokumentów,
  • przygotowywanie dokumentacji na spotkania, w tym agendy i materiały informacyjne.

Firma udziela ponadto cennych wskazówek w branży social mediów i marketingu, co dostosowane jest do najważniejszych współcześnie potrzeb. To m.in.: 

  • zarządzanie kontami społecznościowymi,
  • tworzenie i publikacja postów,
  • monitorowanie i analiza zaangażowania użytkowników,
  • interakcja z obserwującymi, odpowiadanie na komentarze i wiadomości,
  • realizacja kampanii marketingowych wraz z analizą ich efektywności i optymalizacją,
  • tworzenie materiałów promocyjnych, takich jak e-booki, whitepapers.

Amazing Agency to również rzetelna obsługa klienta:

  • bezpośrednia komunikacja,
  • odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail, telefon lub czat,
  • rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • wsparcie sprzedażowe dotyczące przygotowywania ofert i umów.

Co ważne, firma do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Umiejętnie koordynuje działania, śledzi postępy i reaguje na bieżąco, prowadząc zarazem analizę rynku. Dodatkowo w ofercie wirtualnej asystentki mieści się:

  • wsparcie finansowe z zarządzaniem budżetami projektowymi i analizą wydatków włącznie,
  • wsparcie w rekrutacji i adaptacji nowych pracowników oraz podnoszeniu ich kwalifikacji,
  • tworzenie i edycja treści multimedialnych, m.in. stron internetowych, materiałów wideo, grafik, animacji,
  • wsparcie techniczne w związku z zarządzaniem stronami internetowymi, optymalizacją SEO, konfiguracją oprogramowania i rozwiązywaniem wszelakich problemów

Kontakt z Amazing Agency Paulina Słowińska:

mail: amazing.agency.pslow@gmail.com

tel: 664-784-365

https://www.facebook.com/profile.php?id=61559985941028

Artykuł sponsorowany